A Macskapitány gyermekcipő webáruház kizárólag minőségi lábbeliket forgalmaz megbízható gyártóktól; elsődleges célunk, hogy minden vásárlónk maximálisan elégedett legyen. Ennek ellenére, természetesen a legjobb minőségű termékeknél is adódhat probléma, amelyet igyekszünk gyorsan és szakszerűen orvosolni, a hatályos jogszabályokkal összhangban:
JÓTÁLLÁS, CSERE, JAVÍTÁS:
A Macskapitány webáruház az általa forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállal.
A szavatossági igény kizárólag a termékhez kapcsolódó számla felmutatásával érvényesíthető. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, és a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.
A probléma - jellegét tekintve - alapvetően kétféle lehet:
1. Javítható hiba: Ebben az esetben a terméket szakműhelyben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a saját költségünkön juttatjuk vissza.
2. Nem javítható hiba: Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
A nem egyértelműen eldönthető, vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg. Itt fontos megjegyezni, hogy a hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni áruházunk telephelyének címére: 1085 Budapest, Gyulai Pál utca 6., amely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza.
TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE, VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS:
Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, amennyiben az átvett termékkel bármi probléma van, például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik, és még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól és visszaküldheted nekünk.
A vásárló a webáruházból rendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § és 5. § - ában foglalt rendelkezése szerint.
Vásárlástól való elállási szándékodat kérjük, minden esetben e-mailben jelezd: macskapitany@macskapitany.hu
A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen cipőt a sértetlen dobozában (a dobozt becsomagolva), futárszolgálattal vagy postai úton - kell eljuttatnod a terméket a következő címre: Macskapitány gyermekcipő, 1085 Budapest, Gyulai Pál utca 6. Kérjük, hogy a cipős dobozra ne ragassz rá semmit!
A terméke(ke)t saját költségen kell visszajuttatnod, utánvétes csomagot sajnos nem tudunk átvenni.
ÚJDONSÁG!! FOXRETURN szolgáltatás: Nem megfelelő a méret vagy esetleg nem tetszik a megvásárolt termék?Mostantól a FOXPOST csomagautomaták segítségével akkor is visszaküldheted nekünk, ha rendeléskor eredetileg más átvételi módot választottál. Mindezt kényelmesen és gyorsan intézheted, hiszen nem kell címkét nyomtatnod és futárra sem kell várnod; a csomagot bármelyik FOXPOST automatán keresztül visszajuttathatod hozzánk.
HOGYAN MŰKÖDIK?
1. Regisztrálj a foxpost.hu oldalon, majd lépj be a fiókodba. (Ha már regisztrált felhasználó vagy, akkor csak lépj be a fiókodba.)
2. Válaszd ki a Csomagvisszaküldés menüpontot.
3.Válaszd ki, hogy a csomagot, amit vissza szeretnél küldeni, FOXPOST automatán keresztül vetted át vagy más cég szállította ki. A legördülő listából válaszd ki a Macskapitány gyermekcipőt.
4. Ezután értelemszerűen add meg a szükséges adatokat (csomag mérete, visszaküldés oka).
5. Az adatok megadása után kapsz egy feladási kódot, amellyel az ország bármely FOXPOST automatáján keresztül visszaküldheted a csomagot.
6. Keresd fel a legközelebbi automatát, amelyet a csomagautomata kereső segítségével könnyen megtalálsz.
7. Az érintőképernyőn válaszd ki a Csomagvisszaküldés menüpontot.
8. Írd be a kapott kódot, majd a POS terminálon keresztül fizesd ki a szolgáltatást (999 Ft).
9. Helyezd be a csomagot a kinyíló rekeszbe.
10. Részedről ennyi, a többiről a FOXPOST gondoskodik.
Ezenkívül - amennyiben lehetőséged van rá - SZEMÉLYESEN is visszahozhatod a terméket a boltunkba.
NYITVA TARTÁS: H, K, Sze, Cs, P: 10 - 19 H, Szo: 10 - 14 H, V: ZÁRVA.
Elállás esetén legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük az általad kifizetett összeget (az általad megjelölt bankszámlára). Elállás esetén téged (a Fogyasztót) kizárólag a termék visszaküldésének költsége terhel.